Gymnastikskole i Fraugde i 2015?

Kære venner

Jeg sendte i går nedenstående mail til alle vores interessenter.

Jeg håber, at I vil bakke op om idéen og hjælpe til med at få delt budskabet.

Mange hilsner

Sendt til: Fraugde Gymnastiks Interessenter

Kære Medlem
Jeg skriver til dig på vegne af gymnastikbestyrelsen for at fortælle, at Bestyrelsen har et meget stort ønske om at kunne tilbyde Gymnastikskole i efterårsferien 2015.

Gymnastikskolekonceptet læner sig tæt op af fodboldskolekonceptet og er et tilbud som foreninger rundt om i landet frit kan vælge at tilslutte sig.

For at vi kan lykkes med projektet, har vi brug for at vide, om vi har opbakning blandt medlemmer, instruktører og andre samarbejdspartnere i lokalsamfundet.

Vi har brug for din hjælp til at bære projektet igennem, og vi håber meget, at du vil besvare denne mail og dermed give os din tilladelse til at invitere dig til et møde en gang i maj, hvor vi fortæller meget mere om projektet og rammerne for det. Mødet forventes at vare omkring en times tid, og det er uforpligtende at deltage.

Vi har brug for alt fra forældre, bedsteforældre, instruktører, hjælpeinstruktører, sponsorer og andre der kunne tænke sig at støtte op om denne enestående mulighed for at tilbyde områdets børn nogle super fede dage med masser af gymnastik og leg i efterårsferien.

Vi har brug for hænder til løsning af både planlægningsmæssige og helt lavpraktiske opgaver og enhver hjælp både før, under og efter gymnastikskolen vil have en altafgørende betydning for os.
Med andre ord er der rig mulighed for at hjælpe til med lige præcis den opgave, som du har lyst og tid til. Det er dig, der sætter begrænsningen.

Vi skal have en tilbagemelding fra mindst 12-15 personer, som kunne forestille sig at bidrage til gymnastikskoleprojektet på en eller anden måde og som har lyst til at deltage i førnævnte infomøde.

Får vi ikke disse tilbagemeldinger senest på tirsdag den 5. maj, ser vi os nødsaget til at droppe projektet og ikke afholde gymnastikskole i Fraugde i år.

Det er vigtigt at understege følgende:
• Rammerne for gymnastikskolen er meget brede
• Du får direkte indflydelse på gymnastikskolen i Fraugde
• Du fastsætter selv din evt. arbejdsopgave
• Du bestemmer selv, hvor meget tid du vil bruge på projektet
• Alle møder forsøges planlagt, så det passer ind i dit tidsskema
• Meget af arbejdet kan du gøre hjemmefra, når det passer dig.

Men vigtigst af alt:
Du kommer til at betyde en kæmpe forskel for børnene i lokalområdet, uanset hvilken rolle du vælger at spille i projektet.

Derfor glæder jeg mig enormt meget til at høre fra dig senest den 5. maj.

Bekræft din opbakning ved at besvare denne mail eller ved at kontakte mig personligt.

Du skal naturligvis også være hjerteligt velkommen til at kontakte mig, hvis du har brug for afklaring af eventuelle spørgsmål.

Mange venlige hilsner
Martin Davidsen-Nielsen