Tilbage til Organisation

Udvalg

I FGIF Gymnastik har vi fire faste udvalg, der håndterer en stor del af det praktiske arbejde i foreningen. Udvalgene kan besættes af alle medlemmer i FGIF Gymnastik.

Her på siden kan du læse mere om udvalgene og hvem, der p.t. er medlem af udvalget. Du er altid velkommen til at tage kontakt til et udvalgsmedlem, hvis du har et spørgsmål.

Bemærk, at vi arbejder på at opdatere denne liste, da vi har fået mange nye udvalgsmedlemmer.

Hvis du gerne vil være medlem af et udvalg, kan du skrive til os på gymnastik@fraugde-gif.dk

Holdudvalgene

Vi har tre holdudvalg, der står for administrationen af deres respektive hold: småbørnsudvalget, skolebørnsudvalget og voksenudvalget. Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til et af vores hold, og du ikke kan få fat i holdets instruktør, kan du kontakte et udvalgsmedlem i stedet for:

Småbørnsudvalget Nina Andersen
  Christian Walther Andersen Tlf: 61 71 40 72
Skolebørnsudvalget
Lisbeth Munkeboe
  Bess Egede Rogers
  Lærke Dam Lange
Voksenudvalget
Mannah Sommer
  Martin Kofod

Redskabsudvalget

Redskabsudvalget tager sig af foreningens redskaber og træningssteder. Det indebærer fx vedligeholdelse af de redskaber, vi allerede har i foreningen og indkøb af nye redskaber. Har du gode ideer til redskaber eller forbedringer på træningsstederne? Så er det redskabsudvalget, du skal kontakte.

Redskabsudvalget Heidi Utoft
  Berit Hjorth