Tilbage til Hold og tilmelding

Vejledning i tilmelding

FGIF Gymnastik gik fra sæsonstarten september 2011 over til online medlemsregistrering. Systemet hedder Conventus, og det er her, du registrerer dig og betaler dit kontingent.

HUSK: Når du tilmelder dit barn, er det barnets data, der indtastes, men din egen mailadresse / mobilnummer. Når du har tilmeldt dig får du et password pr. mail, som du fremadrettet kan bruge ved login.

Hvordan tilmelder jeg mig?

• Klik på det hold du ønsker at tilmelde dig
  • Klik på knappen ”Tilmeld”
  • Udfyld felterne i skemaet
  • Vælg betalingskort
  • Indtast oplysninger om kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.
  • Klik på ”Gennemfør betaling”

Du er nu tilmeldt og har betalt kontingent for det ønskede hold. Du vil i løbet af få minutter modtage en mail som bekræftelse på din tilmelding og betaling.

Hvis du ønsker at tilmelde dig mere end 1 hold vælger du igen det hold, du vil tilmeldes, og trykker tilmeld. Denne gang skal du dog logge ind med brugernavn og adgangskode under rubrikken “Allerede medlem”.

Hvis tilmeldingen driller

Har du glemt din adgangskode, kan du få tilsendt en ny ved at klikke på ”Glemt adgangskode”.

Det kan give problemer, hvis din browser ikke tillader pop-up vinduer, så hold øje med om eventuelle pop-up vinduer blokeres.

Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde betaling med girokort. Til gengæld kan du betale med de mest gængse korttyper, og ved behov tilbyder vi også mulighed for tilmelding ved personligt fremmøde. Tal gerne med din instruktør om mulighederne.

Skulle du få problemer, kan du skrive til os på:

gymnastik@fraugde-gif.dk

God fornøjelse, vi glæder os til at se dig i gymnastiksalen.