Lyst til udvikling?

Dorte har valgt at træde ud af bestyrelsen efter næste generalforsamling, hvilket vi er kede af, da Dorte har været stort aktiv for foreningen. Vi respekterer naturligvis hendes beslutning og siger hende tusind tak for hendes store indsats indtil nu.

Heldigvis for os har Dorte sagt ja til stadig at varetage nogle opgaver for os, så vi slipper hende ikke helt. Det er vi super glade for.

Dorte har skrevet et par ord på vores Facebookside om hendes oplevelse af at være en del af foreningen. Det vil vi også gerne dele med Jer her på hjemmesiden.

Skulle du have lyst til at bidrage til udvikling af foreningen og samtidig lære en masse nyt, så kontakt os for nærmere information eller mød op på generalforsamlingen den 25. februar.