Generalforsamling 2021: Ny bestyrelse og 100-års jubilæum

Den 12. maj 2021 blev der holdt generalforsamling i Fritidscentret for FGIF Gymnastik. Bestyrelsen fik selskab af otte medlemmer, instruktører og tidligere frivillige, og vi fik vendt mange emner, bl.a. muligheden om en udendørs sommeropvisning og strategier for tiltrækning af flere frivillige. Et referat fra generalforsamlingen vil blive sendt ud til foreningens medlemmer på mail.

Som altid er det jo valget af bestyrelsesmedlemmer, der er det kritiske punkt, men også i år lykkedes det at få samlet en ny bestyrelse. Så fra 12. maj og frem til næste generalforsamling vil bestyrelsen bestå af:

• Lisbeth Munkeboe (nyvalgt)
  • Heidi Utoft (nyvalgt som suppleant)
  • Hanne Pedersen (nuværende næstformand)
  • Christian Walther Andersen (nuværende formand)
fraugde-gym-1934

Gymnastikpiger og -drenge i Fraugde Gymnastik 1934

På generalforsamlingen blev også nedsat et nyt udvalg til planlægning af foreningen 100-års jubilæum, som er i år 2022. Udvalget er p.t. besat af Lone Lynge Clausen, tidligere formand for foreningen samt Heidi Utoft og Christian Walther Andersen fra bestyrelsen. Vi skal dog have flere med i udvalget, for at kunne gøre sådan et jubilæum til det, det skal være, så vi hører meget gerne fra alle interesserede!

Som altid: skriv til gymnastik@fraugde-gif.dk for henvendelser.